بیوگرافی اسلیم آماریلو

اسلیم آماریلو یکی از بازیکنان مشهور پوکر آمریکا و همچنین یک بازیکن حرفه ای بیلیارد بود. او در 25 سالگی به صورت حرفه ای وارد دنیای پوکر شد و در قانونی شدن این بازی در ایالات متحده نقش بسزایی داشت. علیرغم سختی های زیادی که در زندگی با آن روبه رو بود، همیشه فردی پر از شوخ طبعی و خنده بود. این بازیکن پوکر در سال 1972 در 44 سالگی برنده WSOP شد و در سن 64 سالگی به تالار مشاهیر بازی راه یافت. او یکی از محبوب ترین بازی های پوکریعنی تگزاس هولدم، را به کازینو آنلاین لاس وگاس در تگزاس در دهه 1960 معرفی کرد. اسلیم آماریلو در آوریل 2012 در سن 84 سالگی بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت.

ثبت نام و دریافت بونوس

اسلیم آماریلو کیست و چگونه مطرح شد؟

اسلیم آماریلو کیست و چگونه مطرح شد؟

توماس آستین پرستون جونیور، معروف به اسلیم آماریلو، در 31 دسامبر 1928 در جانسون، آرکانزاس به دنیا آمد. بد نیست بدانید آماریلو از ۲۵ سالگی شروع به بازی پوکر کرد. لازم به ذکر است زمانی که آماریلو وارد دنیای پوکر شد، پوکر به عنوان یک بازی غیرقانونی و متقلبانه شناخته می شد. با این حال، با تلاش های خود، به تبدیل پوکر به یک بازی قانونی و دارای مجوز کمک کرد. به همین دلیل او نقش مهمی در تغییر نگرش مردم نسبت به پوکر داشت.

باید اضافه کرد که آماریلو به لطف مهارت و استعداد منحصر به فرد پوکر خود به سرعت جایگاه ویژه ای در دنیای پوکر به دست آورد. آماریلو در طول دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن پوکر در بسیاری از تورنمنت ها و تورنمنت های معتبر شرکت کرده و جوایز نقدی ارزشمندی را کسب کرده است. این بازیکن پوکر در سال 1972 به عنوان قهرمان مسابقات جهانی پوکر در لاس وگاس شناخته شد و از آن زمان به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ شناخته شد.

آماریلو همچنین به عنوان بهترین بازیکن پوکر در تاریخ سری جهانی پوکر (WSOP) شناخته می شود و در طول دوران حرفه ای خود سه تورنمنت در سال های 1972، 1974 و 1985 برنده شد. بهتر است بدانید زندگی این قمارباز پر از چالش و سختی بود و شهرت او با این موارد باعث شد تا فیلمسازان فیلمی از زندگی او بسازند که نیکلاس کیج در آن پوکرباز است.

بالاترین مبلغ برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

این بازیکن معروف پوکر در دنیای بازی پوکر به موفقیت های بزرگی دست یافته است. او در طول دوران حرفه ای خود در بازی ها و مسابقات زیادی شرکت کرد و جوایز خوبی دریافت کرد. حالا شاید برایتان جالب باشد که بدانید او بیش از 590000 دلار در تورنمنت های مختلف برده است. اسلیم آماریلو را یکی از بهترین بازیکنان پوکر در تاریخ پوکر می دانند. معرفی نام این بازیکن پوکر به تالار مشاهیر پوکر و میزبانی دومین سالگرد این رویداد (سالانه پوکر کلاسیک) بیشتر نشان دهنده نفوذ و اهمیت او در صنعت پوکر است.

بهتر است بدانید آماریلو توانست آخرین دستبند پوکر خود را در مسابقات جهانی پوکر در سال 1990 به دست آورد که نشان از استعداد و مهارت او در بازی پوکر نیز دارد. از آماریلو به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های تاریخ پوکر یاد می‌شود، جوایز، تلاش‌ها و دستاوردهای اسلیم آماریلو در دنیای پوکر هنوز شناخته شده و مورد قدردانی قرار گرفته است.

ثبت نام و دریافت بونوس

اسلیم آماریلو چه کتابی را نوشته است؟

اسلیم آماریلو چه کتابی را نوشته است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسلیم علاوه بر اینکه به عنوان یک بازیکن پوکر و قهرمان WSOP شناخته می شود، به نوشتن نیز پرداخته است، بنابراین او به عنوان یک نویسنده نیز شناخته می شود. بهتر است بدانید که او کتاب Play Poker را نوشته است که برای نوشتن این کتاب برنده جایزه شده است. حالا خیلی ها به شوخی می گفتند که دست های اسلیم آماریلو جادویی است و او در هر کاری موفق بوده است.

لازم به ذکر است که اسلیم آماریلو در سال 2003 بیوگرافی خود را با نام (Amarillo Slim in a World Full of Fat People) منتشر کرد. این نویسنده مشهور برای فروش کتاب خود از روانشناسی معکوس استفاده کرد. این به او اجازه داد هزاران نسخه بفروشد. بهتر است بدانید که این کتاب پر از یادگاری های پوکر با بازیکنان مشهوری مانند لری فلینت، ریچارد نیکسون، لیندن جانسن و بسیاری دیگر است. به همین دلیل بسیاری از دوستداران پوکر از این کتاب استقبال کردند. در صورت تمایل می توانید هم اکنون کتاب آماریلو خود را به کمک سایت های کتاب موجود در اینترنت به صورت آنلاین خریداری کرده و از مطالعه آن لذت ببرید.

اسلیم آماریلو در چه تورنمنت و رقابت هایی حضور داشته است؟

اسلیم آماریلو در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن پوکر. او در بسیاری از مسابقات و مسابقات معروف شرکت کرده است. به عنوان مثال، در سال 2000 در مسابقات پات لیمیت شرکت کرد و پس از فیل آیوی به مقام دوم رسید. او همچنین در مسابقات نولیمیت هولدم شرکت کرده و چندین بار قهرمان شده است. همچنین باید اضافه کرد که اسلیم توانست مسابقات خود را در شهر سان سیتی آفریقای جنوبی و آدلاید استرالیا برگزار کند. علاوه بر این، اسلیم آماریلو از سال 1990 برگزار کننده مسابقات (Super Bowl of Poker) است که دومین تورنمنت بزرگ پس از WSOP محسوب می شود. او همچنین چندین بار در این مسابقه شرکت کرده است.

حال باید اضافه کرد که اسلیم آماریلو در اکثر مسابقات و مسابقاتی که در آن شرکت می کرد توانست مبلغ زیادی را به عنوان جایزه از آن خود کند. این به اسلیم اجازه داد تا از طریق بازی های پوکر درآمد خوبی برای خود ایجاد کند و همچنین ثروت زیادی به دست آورد. همچنین لازم به ذکر است که نام وی در تالارهای مشهوری مانند Legends of Nevada، Seniors Hall of Fame و Horseshoes Hall of Fame وجود دارد.

ثبت نام و دریافت بونوس

دلیل مرگ اسلیم آماریلو چه بود؟

دلیل مرگ اسلیم آماریلو چه بود؟

بهتر است بدانید که زندگی اسلیم آماریلو که در بین مردم به عنوان یک بازیکن پوکر شناخته می شد در واقع پر از چالش ها و اتفاقات زیادی بود. ناگفته نماند که متأسفانه سرطان اسلیم آماریلو او را از پای درآورد و به همین دلیل درگذشت. وقتی خبر مرگ آماریلو منتشر شد. این خبر باعث ناراحتی بسیاری از مردم به خصوص طرفداران او و همچنین دوستداران پوکر شد. با این حال، آماریلو هنوز هم جایگاه ویژه ای در دنیای پوکر دارد و بسیار مورد توجه است.

نگاهی به فعالیت وی پس از بازنشستگی از قمار

بهتر است بدانید اسلیم آماریلو مدت زیادی است که در حرفه پوکر فعالیت داشته است. و در طول این سالها در مسابقات و مسابقات زیادی به عنوان بازیکن شرکت کرده است. اما با گذشت زمان و تغییر نگرش نسبت به پوکر، این بازیکن تصمیم گرفت از بازی پوکر دوری کند. به همین دلیل اسلیم آماریلو در پایان دوران حرفه ای خود در برخی مسابقات شرکت کرد. می توان گفت فعالیت های خود را فقط برای حضور در تورنمنت های معتبر سپری کرد سرانجام پس از مدتی آماریلو اعلام بازنشستگی کرد و برای همیشه از دنیای پوکر خداحافظی کرد.

خداحافظی آماریلو از دنیای پوکر بسیاری از طرفداران او را غمگین کرد. اما جالب است بدانید آماریلو پس از بازنشستگی نیز بیکار ننشست و به تبلیغات و فعالیت های دیگر پرداخت. شایان ذکر است که وی در دهه 2000 ممکن است به دلیل مسائل حقوقی مورد بازداشت و محاکمه های مختلفی قرار گرفته باشد.

ثبت نام و دریافت بونوس

معرفی فرزندان و همسر اسلیم آماریلو

معرفی فرزندان و همسر اسلیم آماریلو

با این حال، اسلیم آماریلو در دنیای پوکر بسیار محبوب است و طرفداران و مخاطبان زیادی دارد. اکنون بسیاری از هواداران آماریلو می خواهند از زندگی شخصی بازیکن مورد علاقه خود و همسر و فرزندانش بدانند. در این زمینه بهتر است بدانید که آماریلو یکی از کسانی بود که فعالیت حرفه ای خود را در دنیای پوکر آغاز کرد. او زندگی شخصی خود را جدا از حرفه اش نگه داشت و در طول زندگی از همسر و فرزندانش صحبتی نکرد.

به همین دلیل است که اطلاعات دقیقی از زندگی شخصی او در دست نیست. فقط می گویند پوکرباز معروف اسلیم آماریلو در جوانی با عشقش ازدواج کرد و تشکیل خانواده داد.

این پوکر باز چه حاشیه هایی در مدت حیاتش داشته است؟

معمولا هر از چند گاهی بین بازیکنانی که شهرت بیشتری دارند و طرفداران و بینندگان بیشتری دارند حاشیه هایی دیده می شود. با توجه به اینکه اسلیم آماریلو یکی از محبوب ترین بازیگران است، مخاطبان زیادی دارد. به همین دلیل در دوران فعالیت او به عنوان یک بازیکن پوکر، حواشی خاصی در اطراف او وجود دارد. باید گفت که معمولاً حاشیه اطراف این بازیکن به فعالیت او در صنعت پوکر بستگی دارد.

یکی از قسمت های او که تاریک ترین فصل زندگی یک قمارباز نامیده می شود، مربوط به محکومیت او در سال 2003 بود. او در این سال به تعرض به نوه 12 ساله اش آماریلو متهم شد که در آن زمان 75 سال داشت. اسلیم آماریلو به دلیل این جنایت به دو سال حبس تعلیقی و 4000 دلار جریمه محکوم شد.

این اتفاق نظر مردم را در مورد این پوکرباز معروف به کلی تغییر داد. فیلمی بر اساس زندگی اسلیم آماریلو با بازی نیکلاس کیج حتی کنسل شد. شش سال بعد، اسلیم آماریلو در مصاحبه ای با نولان دالا، روزنامه نگار معروف پوکر، اتهاماتی را که به خاطر آنها در سال 2003 محکوم شده بود، رد کرد.

در مصاحبه ای دیگر، زمانی که او و نوه هایش در استخر بودند، این اتفاقات را یک سوء تفاهم دانست. این مرد که همان سال به جنایت خود اعتراف کرد گفت: برای حفظ خانواده از شرمساری و ننگ به این جنایت اعتراف کردم. من می توانستم در این دادگاه پیروز شوم، اما نمی خواستم خانواده ام به دادگاه کشیده شوند و در مقابل هم قرار بگیرند. ”

اما حتی این رد شدن نیز نتوانست محبوبیت از دست رفته و تصویر مورد علاقه قدیمی اش را بازگرداند. سه سال بعد، سرطان اسلیم آماریلو را کشت و او در سن 84 سالگی درگذشت.