بیوگرافی دلارام خسروانی

دلارام خسروانی یکی دیگر از شاخه های اینستاگرام است، این زن جوان با به دنیا آوردن فرزندش در کانادا و به تازگی توانسته خیل عظیمی از بینندگان را به صفحات اجتماعی خود جذب کند. سیاستی که او به کار گرفت باعث شد بسیاری فریب بخورند و از آن پیروی کنند. اگر می خواهید در مورد سایت شرط بندی او بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام و دریافت بونوس

دلارام خسروانی کیست؟

دلارام خسروانی کیست؟

دلارم خسروانی در سال ۱۳۷۸ در تهران به دنیا آمد. به گفته خودش از کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت. مادرش همیشه در این زمینه از دلارام حمایت می کرد تا بتواند خوانندگی را به صورت حرفه ای دنبال کند. صدای این دختر کوچولو توجه بسیاری را به خود جلب کرد و او را برای اولین بار ظاهر و شناخته شد. یکی دیگر از مواردی که باعث شد بسیاری از بینندگان مشتاقانه صفحات او را دنبال کنند، چهره زیبا و استایل زیبایش بود.

کنجکاوی آنها و حرص دلارام برای شهرت باعث شد تا او زندگی شخصی خود را فاش کند. این دختر جوان تک فرزند است و به همین دلیل بسیار به مادرش وابسته است و رابطه خوبی با او دارد. به گفته مادرش او همیشه سعی کرده استعداد دلارام را شکوفا کند. دلارام پس از ورود به عرصه موسیقی با کمک مادرش بیشتر شناخته شد. او همچنین با اشتراک گذاری آثارش توانست روز به روز پیشرفت کند. مدتی بعد برای ادامه تحصیل در رشته هنر به کانادا رفت.

اینستاگرام دلارام خسروی

دلارام پس از راه اندازی پیج خود با شور و شوق به فعالیت سلبریتی (سلبریتی کیست؟) ادامه داد، اولین قدم برای دیده شدن را با اشتراک گذاری آثارش برداشت و توانست مخاطبان زیادی را به صفحه خود جذب کند. صفحه اینستاگرام او اکنون 300 هزار دنبال کننده دارد و بیش از 300 فیلم و عکس از خود منتشر کرده است. ابتدا مادرش در هر ویدیویی که می خواند حضور داشت و تشویقش می کرد.

مادرش نقش مهمی در موفقیت دلارام داشت. او نوجوانی است که قربانی شهرت شده است، دیگر پست زیادی نمی گذارد و به ندرت عکس هایی از خودش با دخترش می بیند. فقط با سرچ نام این خانم جوان می توانید صفحه را ببینید و دنبال کنید. مثل گذشته فعال نیست و بینندگان زیادی را از دست داده است.

ثبت نام و دریافت بونوس

دلارام خسروانی چرا طلاق گرفت؟

دلارام خسروانی چرا طلاق گرفت؟

دلارام مدت هاست با فردی به نام حسین خسروانی در ارتباط بوده است. به گفته او، آنها عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند. خانواده ها پس از نزدیک شدن به یکدیگر و آشنایی با یکدیگر تصمیم به مطالعه همسر خود گرفتند. اما پس از نقل مکان دلارام به کانادا، رسوایی بزرگی به راه افتاد. او متوجه شد که حامله است و وقتی این داستان را برای حسین گفت با مخالفت او با بچه دار شدن مواجه شد.

حسین که به دلارام مشکوک است، اصرار به انجام آزمایش می کند تا مشخص شود آیا این کودک فرزند آن دو مرد است یا کلاهبردار. دلارام که نمی توانست این خواسته نامزدش را هضم کند، از او جدا شد و او را ترک کرد. دلارام پس از تولد دخترش تصمیم گرفت فرزندانش را به تنهایی بزرگ کند. او با به اشتراک گذاشتن عکسی از دخترش، کنجکاوی حضار را درباره پدر این کودک برانگیخت.

دوست پسر کنونی وی چه کسی است؟

دلارام خسروانی با افراد زیادی رابطه داشت اما پس از ازدواج فقط با حسین رابطه داشت و پس از جدایی از او نتوانست با شخص دیگری رابطه داشته باشد. او از افسردگی رنج می برد و پس از درمان توانست با مردی به نام سیاوش آشنا شود. این دو مدتی با هم رابطه داشتند و قصد داشتند با هم به یکی از کشورهای اروپایی بروند و برنامه های زیادی برای آینده انجام دادند.

ماجرا حاملگی دلارام خسروانی چیست؟

دلارام بعد از اینکه متوجه شد دلارام باردار است سعی کرد به او توضیح دهد. وی سپس از دلارام خواست تا برای اثبات اینکه پدر این کودک است، آزمایشی بدهد. اما دلارام به شدت مخالفت کرد و این درخواست حسین را توهین بزرگی دانست. ملیکا با فریب تهامی حسین توانست این شبهه را ایجاد کند و باعث جدایی آن دو شود.

دلارام پس از اینکه حسین از سقط جنین خودداری کرد و تصمیم گرفت فرزندشان را به تنهایی بزرگ کند از او جدا شد. او پس از به دنیا آوردن دخترش به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه داد و با به اشتراک گذاشتن عکس هایش داستان زندگی خود را فاش کرد. اتهامات زیادی به این دختر وارد شد و پسرش نامشروع خوانده شد. اما مدتی بعد دلارام عکسی را در صفحه خود منتشر کرد که تمام مخاطبانش را شگفت زده کرد.

اعتیاد دلارام خسروانی حقیقت دارد؟

در مورد اعتیاد دلارام خسروانی باید بگوییم که به دلیل مشکلات فراوانی که در زندگی او به وجود آمده بود، بسیاری معتقد بودند که وی درگیر اعتیاد است. جدایی حسین از همسرش و بارداری و بزرگ کردن فرزندش به تنهایی این شایعات را پر رنگ تر کرد اما همه این صحبت ها و اخبار شایعه است.

ثبت نام و دریافت بونوس

پیج حسین دوست پسر دلارام چیست؟

پیج حسین دوست پسر دلارام چیست؟

حسین نامزد دلارام صفحه اینستاگرام ندارد اما تعدادی از عکس های او را در صفحه دلارام مشاهده می کنید. البته ناگفته نماند که دلاراما پس از طلاق تمام عکس های آنها را از صفحه خود حذف کرد. در حال حاضر می گویند فرزندشان به نام دلناز با حسین زندگی می کند. حسین رضوانی با متهم کردن دلارام به خیانت و سپس بازگشت به زندگی این دختر، واکنش های زیادی را برانگیخت.

تبلیغ می شود که همه اینها چیزی جز یک برنامه ریزی مدون از ابتدا نیست. در واقع دلارام این داستان ها را فقط برای جلب توجه بینندگان و دنبال کنندگان ایجاد کرده است. هم اکنون می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام دلارام عکس های او و حسین را مشاهده کنید، او تمامی عکس های همسر سابقش را پاک کرده است اما حسین در برخی از کلیپ هایش قرار گرفته است.

رقص دلارام خسروانی را چگونه می توان دید؟

همچنین می توانید ویدیوهای رقص او را در یوتیوب یا صفحه اینستاگرام او تماشا کنید. دلارام دختر هنرمندی است که در همه زمینه ها استعداد دارد. یکی دو سال پیش ویدئویی از خود در حال رقصیدن با دخترش دلناز منتشر کرد. دلناز در آن زمان کمتر از یک سال سن داشت و تحت نظر مادرش بود.

در ابتدا ویدیوهای او لایک و بازدید زیادی داشت اما پس از مدتی طرفداران خود را از دست داد. اگر به صفحه او سر بزنید، می بینید که خیلی ها برای او کامنت های منفی می گذارند و می گویند که دیگر مثل قبل نیست. دلارام چند سال پیش دختری پرانرژی بود که می خواند و می رقصید. اما در حال حاضر او چیزی غیر از عکس هایش منتشر نمی کند و این باعث می شود طرفدارانش به صفحه او سر بزنند.

عکس های دلارام خسروانی کجاست؟

با مراجعه به سایت یا صفحه این دختر زیبا می توانید تصاویری از این دختر زیبا را مشاهده کنید. صفحه اینستاگرام دلارام خسروانی امکان دسترسی بهتر و راحت تری به عکس هایش را برای طرفدارانش فراهم می کند. دلارام مدتی است که از اتفاقاتی که گذرانده اند ناراحت است. با گذشت زمان، او از خود واقعی خود دورتر می شود و پیرتر از سال هایش به نظر می رسد.

او دیگر عکس‌های خانواده‌اش را در صفحه‌هایش نمی‌گذارد و تمام عکس‌های این سه نفر را با هم حذف کرده است. در ابتدا، مخاطبان به سمت صدای زیبا و سبک او جذب شدند. اما با افت فعالیت ها و آخرین حواشی، مخاطبان زیادی را از دست داده است. او با مادرش نیز رابطه خوبی داشت اما اخیرا هیچ عکسی از آنها در کنار هم منتشر نشده است.

داستان خودکشی دلارام خسروانی چیست؟

دلارام با مشکلات زیادی با همسرش مواجه شد و پس از طلاق از او دچار افسردگی شد. او مدت ها افسرده بود اما در نهایت با کمک خانواده توانست بر این بیماری غلبه کند و به حالت قبلی خود بازگردد. با این حال بسیاری از اخبار جعلی برای جلوه بیشتر در فضای مجازی منتشر کردند و از خودکشی دلارام خسروانی صحبت کردند. اما دلارام با وجود مشکلات فراوان هرگز به فکر خودکشی نبود و در هر مرحله از زندگی به دخترش فکر می کند و این کار را انجام نمی دهد.

ثبت نام و دریافت بونوس

درآمد دلارام خسروانی چقدر است؟

درآمد دلارام خسروانی چقدر است؟

او تصمیم گرفت با به اشتراک گذاشتن آهنگ ها و موزیک ویدیوهای خود درآمد کسب کند تا مخاطبان زیادی را به دست آورد. درآمد او در این سال ها از طریق تبلیغات بود. او با فعال بودن در شبکه های اجتماعی توانست از طریق تبلیغات درآمد خوبی کسب کند. اتفاقات اخیر بی توجه نبوده است، یکی دیگر از راه های کسب درآمد فریب مخاطب است. هرچه عملکرد صفحه اینستاگرام بالاتر باشد، سفارش تبلیغات نیز بیشتر می شود.

حاشیه های دلارام خسروانی

دلارام حاشیه های زیادی دارد. بزرگترین جنجال در مورد این وبلاگ نویس بارداری او در 17 سالگی بود. خیلی ها فکر می کردند پسرش نامحرم است اما او اعلام کرد که با حضور پدرش با حسین رضوانی ازدواج کرده است. به مرور زمان متوجه خیانت همسرش شد و از او طلاق گرفت.

حسین با دوست صمیمی خود ملیکا تهامی به دلارام خیانت کرد و در حین جدایی دلارام متوجه شد که او باردار است. اما پس از به دنیا آمدن فرزندش او را به معتاد بودن متهم کردند و همین امر باعث شد که حضانت فرزندش به حسین سپرده شود اما حسین حضانت را به دلارام برگرداند. برخی حواشی دیگر مربوط به پدر فرزند دلارام بود که آزمایش DNA نشان داد حسین پدر واقعی اوست.

ماجرای دلارام خسروانی و حامیم

خانواده دلارام خسروانی و خانواده حامیم رابطه خانوادگی دارند و رابطه آنها بسیار صمیمانه و خوب است. دلارام به دلیل همین دوستی در کنسرت های بسیاری که توسط حامیم برگزار می شد شرکت کرد و در بسیاری از جشنواره ها و رویدادها با او حاضر شد. همانطور که می دانید دلارام یک دختر زیبا دارد که حامیم را بهترین عمویش می نامد. آنها تاکنون کارهای مشترک زیادی انجام داده اند، حمایت من در زمینه های مختلف کمک زیادی به دلارام می کند.