0
(0)

بیوگرافی لونی هاروود

علاوه بر آموزش پوکر، باید بدانید که لونی هاروود یکی از جوان ترین استادان پوکر در جهان است که پدرش نیز یکی از بازیکنان مشهور این رشته است. او در تورنمنت های مختلفی شرکت کرده و عناوین زیادی کسب کرده است اما مهمترین دستاوردهای او دو کمربند قهرمانی در سری جهانی پوکر در سال های 2013 و 2015 است و از امسال در تمامی مسابقات جهانی شرکت کرده و با حریفان خود بازی کرده است. او در رشته اقتصاد از دانشگاه آلبانی در نیویورک فارغ التحصیل شد و به همین دلیل به عنوان یک استراتژیست ماهر بازی پوکر شناخته می شود. در ادامه این مقاله به بیوگرافی و دستاوردهای این نابغه پوکر می پردازیم.

ثبت نام و دریافت بونوس

بیوگرافی لونی هاروود

بیوگرافی لونی هاروود

لونی هاروود یک بازیکن پوکر حرفه ای متولد 20 سپتامبر 1989 در استاتن آیلند، نیویورک است. او در 16 سالگی با تماشای بازی پوکر آنلاین پدرش به پوکر علاقه مند شد. اطلاعات بیشتری در مورد بیوگرافی لونی هاروود وجود ندارد، اما در صورت تمایل می توانید ویکی پدیای انگلیسی او را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد لونی هاروود به دست آورید.

این پوکرباز 34 ساله در بین طرفدارانش و در دنیای پوکر به بانوی مسن پوکر معروف است. لونی در دانشگاه ایالتی نیویورک، دانشگاه آلبانی تحصیل کرد و پس از فارغ التحصیلی در ژانویه 2012، به فلوریدا نقل مکان کرد و شروع به بازی پوکر کرد.

او در مصاحبه های خود در مورد تحصیلاتش گفته است که در دوران تحصیل به قدری در بازی های پوکر زنده موفق بوده که تمایلی به مطالعه و ادامه تحصیل نداشته است. او فقط می خواست پوکر بازی کند، اما والدینش به او گفتند تا زمانی که مدرکش را نگیرد از او حمایت نمی کنند. کمتر از دو هفته پس از فارغ التحصیلی، او برای تحقق رویای خود و شروع زندگی پوکر خود راهی فلوریدا می شود.

پدرش جوئل هاروود نیز یک بازیکن پوکر بود و لونی اصول پوکر را با تماشای بازی های پوکر آنلاین پدرش آموخت. او به سرعت به صدر جهان پوکر رسید و اولین دستبند سری جهانی پوکر خود را در سال 2013 به دست آورد و پس از آن روز به روز موفقیت او در بازی پوکر بیشتر شد، او در بسیاری از تورنمنت های جهانی شرکت کرد و جوایز متعددی را کسب کرد. لونی در سال 2020 با یک بازیکن پوکر حرفه ای به نام فیلیپ هوی ازدواج کرد و آنها به عنوان یک زوج موفق پوکر شناخته می شوند.

معرفی لونی هاروود پوکر باز

هنگامی که او به فلوریدا رفت، در آنجا پوکر یاد گرفت و اولین حضور خود را در مسابقات جهانی پوکر انجام داد. گفته می شود که الهام اولیه او از تماشای بازی پدرش و احساس اینکه می تواند یک بازیکن حرفه ای شود، الهام گرفت. وقتی کودک بود بارها بازی پدرش را تماشا کرد. و از آن زمان جرقه پوکر در او شعله ور شد.

ثبت نام و دریافت بونوس

بانوی پیر پوکر لونی هاروود

بانوی پیر پوکر لونی هاروود

روش برنده شدن لونی هاروود بسیار پیچیده است. از آنجایی که او در دانشگاه اقتصاد خواند و برخی از استراتژی های پدرش را نیز آموخت، حریفان مقابل این بازیکن کار آسانی نداشتند. هوش و مهارت این بازیکن روی میز به حدی بود که به راحتی می توانست دست حریفان را بخواند و حرکات دقیق و حساب شده ای انجام دهد. این بازیکن دو عنوان اول تور جهانی پوکر را به دست آورده است. در سال 2012، او با 300 دلار خرید وارد مسابقات چرخشی WSOP شد و با 30994 دلار به پایان رسید.

عکس های هاروود امریکایی

عکس ها و فیلم های لونی هاروود پس از اینکه توانست دو عنوان قهرمانی در تور جهانی را به دست آورد، به سرعت در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. علاقه مندان به این رشته شاهد ظهور یک چیز شگفت انگیز دیگر بودند. آنها می خواهند بدانند که آیا او می تواند مانند زنان دیگری مانند ونسا سلبست رکورد بزند یا خیر. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازیکن به سایت ویژه شتافتند.

تورنمنت های لونی هاروود

قهرمانی پوکر loni harwood نام او را برای اکثر افراد علاقه مند به این رشته آشنا کرد. در دومین حضور خود در سال 2012، او پس از پایان بازی در سمت شرط بندی مسابقات با خرید 355 دلاری، توانست با یک جایزه 23900 دلاری کنار رود. او اولین دستبند طلای خود را با پرداخت مبلغ 1500 دلار به دست آورد. پیروزی او تاریخی تلقی می شود و او دومین زنی است که سه بار به جدول نهایی سری جهانی راه یافته و اولین زنی است که در یک سال یک دستبند طلا می گیرد.

علاوه بر این، جایزه 609170 دلاری بازیکن لونی هاروود بزرگترین جایزه ای است که یک زن در تاریخ سری جهانی لاس وگاس به دست آورده است. علاوه بر این، او با این جایزه پس از آنت اوبرستاد که یک میلیون دلار در رویدادهای تور اروپا به دست آورد، در رده دوم قرار دارد. در 31 ژوئیه 2015، او دومین دستبند قهرمانی جهان را به دست آورد تا بیشتر دستاوردهای خود را برجسته کند.

ثبت نام و دریافت بونوس

لونی هاروود و دستبند های پوکر

لونی هاروود و دستبند های پوکر

لونی هاروود با برنده شدن دو دستبند طلا در مسابقات قهرمانی جهانی پوکر بهترین بازیکن زن پوکر جهان است. زمانی که در این مسابقات شرکت کرد به همه ثابت کرد که یک زن می تواند به این موفقیت و این موفقیت دست یابد و نام خود را در لیست بهترین های جهان ثبت کرد. این بازیکن استراتژی خاصی دارد که چون پدرش هم بازیکن پوکر بود روش های زیادی را با هم تمرین می کردند.

لونی هاروود در لیست بهترین بازیکنان پوکر جهان در رتبه نهم قرار دارد و یکی از بازیکنان مشهور آمریکایی به حساب می آید. وی تاکنون دو کمربند قهرمانی در تورهای جهانی در سال های 2013 و 2015 به ثبت رسانده و بیش از 600 هزار دلار در صندوق جایزه سرمایه گذاری کرده است. همچنین او موفق شد 3 بار به فینال WSOP برسد که از این نظر یک رکورد محسوب می شود. طبق آمار منتشر شده وی از این مسابقات حدود 2 میلیون و 923 هزار و 298 دلار کسب کرده است.

پیج اینستاگرام لونی هاروود چیست؟

لونی هاروود در اینستاگرام با آیدی Loni Hui (@lonihui_) فعالیت می کند. Hui فامیل همسرش فیلیپ است که او به عنوان ادامه فامیل خودش از آن استفاده می کند. او در توئیتر هم با نام Loni Harwood Hui حضور دارد و عکس هایی از خود و همسرش و همچنین پست هایی در مورد بازی پوکر منتشر می کند. اگر به فعالیت های لونی هاروود و شرکت در تورنمنت های پوکر شرطی او علاقه مند هستید می توانید فعالیت های او را در شبکه های اجتماعی اش دنبال کنید.

تا کنون چه مصاحبه ای با لونی هاروود انجام شده است؟

به طور کلی اطلاعات کمی در مورد بیوگرافی پوکرباز حرفه ای لونی هاروود منتشر می شود و او علاقه زیادی به مصاحبه و شرکت در برنامه های تلویزیونی ندارد. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید متن یکی از مصاحبه های او را در سایت پوکرنیوز بخوانید و با این پوکرباز بیشتر آشنا شوید.

ثبت نام و دریافت بونوس

ویژگی های لونی هاروود در بازی پوکر

ویژگی های لونی هاروود در بازی پوکر

در مورد لونی هاروود نیز می توان گفت که او استعداد بالایی در بازی پوکر دارد و بهترین استراتژی را برای بازی با حریفان خود در مدت زمان کوتاهی انتخاب می کند. او هنگام بازی پوکر بسیار با اعتماد به نفس و ثابت بازی می کند و هرگز نمی دانید در سر او چه می گذرد. مهم نیست مقابل چه کسی بازی می کند، او همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ می کند و بهترین بازی خود را نشان می دهد.

Lonnie Hoy در سال 2012 با یک سری برد در رویدادهای low stakes وارد صحنه پوکر زنده شد. به عنوان یک بازیکن، او یک بازیکن ثابت در WSOP بود و پنج حلقه دارد. اولین دستبند از دو دستبند WSOP این بازیکن پوکر در سال 2013 در یک رویداد No-Limit Holdem 1500 دلاری عرضه شد. در آن روز او برنده بزرگترین جایزه خود یعنی 609017 دلار شد. دستبند مقام دوم در مسابقات قهرمانی ملی بدون محدودیت هولدم 10000 دلاری 2015 به دست آمد که با مجموع جایزه 341599 دلاری همراه بود.

عکس لونی هاروود را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر علاقه مند به دیدن تصاویر این پوکرباز حرفه ای هستید، لونی هاروود  loni harwood را در گوگل جستجو کنید و تصاویر او را در مسابقات مختلف ببینید. برای دیدن عکس های شخصی او می توانید شبکه های اجتماعی این پوکرباز را بررسی کنید.

عکس زیر او و همسرش فیل هوی را نشان می دهد، یکی از آن زوج های متاهل پوکر که در میز پوکر با هم آشنا شدند و عاشق هم شدند. فیلیپ هوی به خاطر برنده شدن در مسابقات قهرمانی بازیکنان 50000 دلاری WSOP 2019 مشهور است. این امتیاز به او 1099311 امتیاز داد. او در مجموع 3,144,606 دلار در پوکر برنده شده است.

بیشترین برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

بر اساس بردهای مسابقات زنان، ونسا سلبست بهترین بازیکن پوکر آنلاین زن در تاریخ زنده پوکر تا به امروز است. این پوکرباز آمریکایی در مجموع 12 میلیون دلار از پوکر برده است. بزرگترین برد این بازیکن پوکر در سال 2014 به دست آمد که او در رویداد 25000 دلاری No Limit Mixed Max Hold’em اول شد و یکی از بزرگترین بردهای دوران حرفه ای خود را با 871148 دلار به دست آورد. لونی هاروود در بین بازیکنان پوکر زن با اختلاف اندکی نهم است.

مجموع بردهای پوکر او 3.5 میلیون دلار است که از 609017 دلار در یک رویداد در سال 2013 افزایش یافته است. در آن سال او اولین دستبند خود را به دست آورد و در مسابقاتی که بیش از 2500 بازیکن دیگر در آن حضور داشتند، اول شد. این تورنمنت که به عنوان (44th World Series of Poker – WSOP 2013, Las Vegas) شناخته می شود یکی از بزرگترین تورنمنت های جهان است که در لاس وگاس برگزار می شود.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.