0
(0)

همستر کامبت یک ستاره در حال ظهور در دنیای بازی های رمزنگاری تلگرام است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق بازی سکه های مجازی کسب کنند.

بازی کریپتو همستر کمبت در تلگرام بسیار محبوب شده است. این بازی به کاربران اجازه می دهد تا با جمع آوری سکه های مجازی، افزایش درآمد ساعتی و ارتقاء کارت های درون بازی، به عنوان مدیران صرافی مجازی عمل کنند. با توجه به موفقیت و رشد چشمگیر چندین بازی تلگرامی مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده مانند NatCoin و TapSwap، شاهد موجی از بازی های مشابه هستیم که هر کدام از آنها امکان ایردراپ را به کاربران نوید می دهند. در ادامه در رسانه انفجار شرط به آموزش کامل همستر کامبت خواهیم پرداخت

توجه داشته باشید که اگرچه NatCoin در نهایت امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را از طریق فهرست کردن در یک صرافی فراهم می‌کند، هنوز هیچ کاغذ سفید، نقشه راه یا برنامه‌ای برای آن ندارد.

نقشه راه Hamster Combat برای پرتاب هوایی شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های کلیدی و لیست کارها. در حال حاضر میلیون ها کاربر در حال جمع آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست شدن توکن در صرافی ها، می توان سکه های درون بازی را به پول واقعی تبدیل کرد. توکن همستر اخیرا در بازار پیش فروش صرافی کوکوین به نمایش گذاشته شده است که احتمالاً حاکی از عرضه قریب الوقوع این ارز دیجیتال و امکان خرید و فروش همستر کامبت در آینده نزدیک است.

ثبت نام و دریافت کد مورس

بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت چیست

در دنیای پر جنب و جوش بازی های کریپتو، Hamster Combat در 25 مارس 2024 (6 آوریل 1403) راه اندازی شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد و 11 روز پس از راه اندازی آن، به رکورد چشمگیر یک میلیون کاربر رسیده است و هر روز بر تعداد آن افزوده می شود. به گفته سازندگان همستر کامبت، بیش از 150 میلیون کاربر و 40 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با کلیک اولیه روی صفحه گوشی خود با افزایش سود (سود در ساعت) به کسب درآمد مجازی بپردازند. سکه هایی که در هوا پرواز می کنند و در نهایت به پول واقعی تبدیل می شوند.

اگرچه در حال حاضر مبارزه با همستر فقط بازی است، ایردراپ آن امکان پذیر است. این بدان معنی است که افرادی که در طول TGE (رویداد تولید توکن) سکه های درون بازی دریافت می کنند، واجد شرایط دریافت ایردراپ خواهند بود. به عبارت دیگر، هنگامی که پروژه در صرافی‌ها فهرست شد، ارزش همستر کوین به هر ارزشی که سازندگان آن مناسب بدانند تعیین می‌شود و در آن صورت می‌توان سکه‌ها را فروخت و به پول واقعی تبدیل کرد. قیمت Hamster Kombat تا زمانی که این پروژه در صرافی ها فهرست نشود مشخص نخواهد شد.

به گفته سازندگان همستر کامبت، توکن این پروژه بر روی پلتفرم بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

روش کسب درآمد بازی همستر

کاربران همستر کامبت می‌توانند به دو روش سکه جمع‌آوری کنند: Tap to Earn و جمع‌آوری خودکار سکه با استفاده از یک سیستم درآمد ساعتی که نیاز به خرید و ارتقای کارت دارد.

افزایش تعداد سکه یا میزان سود ساعتی به یکی از مهم ترین سوالات مصرف کنندگان تبدیل شده است. در ابتدای بازی شما باید با لمس سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید سکه ها را برای خرید و نصب کارت در همستر کامبت خرج کنید. زمانی که به سطح بالاتری رسیدید، اگرچه قدرت و تعداد سکه های کسب شده برای هر کلیک افزایش می یابد، اما اثر صفحه نمایش لمسی کاهش می یابد و در نهایت پیروزی حاصل می شود.

خرید کارت به افزایش درآمد ساعتی شما کمک می کند. یعنی بعد از مدتی نیازی به کلیک روی صفحه نیست، زیرا با توجه به سود ساعتی شما، با کلیک روی صفحه، بازی به طور خودکار سکه و پول بیشتری برای شما جمع می کند.

هنوز مشخص نیست که معیار نهایی همستر کامبت برای توکن های airdropped پروژه چه خواهد بود. برخی افراد بر این باورند که ترکیبی از برد و تعداد سکه بهترین گزینه است. اما این را نمی توان به طور رسمی تایید کرد.

دریافت سکه های بیشتر در همستر

می توانید با دعوت از دوستان، پیوستن به کانال های تلگرام، یوتیوب و X همستر کامبت سکه های بیشتری جمع آوری کنید و جوایز روزانه دریافت کنید. اما با کمک پاداش هایی که همستر به صورت ترکیبی روزانه و کد مورس بررسی می کند، می توان روزانه 6 میلیون سکه جمع آوری کرد.

تمام تلاش ها این است که در همستر درآمد بیشتری کسب کنیم تا بتوانیم کارت های بیشتری را با سود بیشتر در بخش معدن خریداری کنیم یا کارت های خریداری شده را به سطح بالاتر ارتقا دهیم. با کاهش تعداد سکه های نوشته شده در زیر هر کارت، به درآمد یا سود ساعتی اضافه می شود و نرخ جمع آوری به طور خودکار افزایش می یابد. پس از چند ساعت، سود می تواند هزینه خرید و تمدید کارت را جبران کند. کسب درآمد را فراموش نکنید، شما باید هر سه ساعت یک بار به بازی مراجعه کنید تا درآمد خود را به سکه تبدیل کنید.

گفتنی است برای کسب 5 میلیون سکه در روز نیاز به خرید کارت هایی است که برخی از آنها قفل بوده و کارت ها نیاز به باز یا به روز رسانی دارند. با روش های ذکر شده می توانید هزینه خرید کارت را پوشش دهید.

ما هر روز کارت های ترکیبی مورس و مبارزه با همستر را در مقاله به روز می کنیم تا بتوانید هر روز 6 میلیون سکه همستر رایگان دریافت کنید.

ثبت نام و دریافت کد مورس

کد مورس همستر کامبت

هر روز می‌توان با زدن کد مورس همستر کمبت در بازی، یک میلیون سکه‌ دریافت کرد. روش وارد کردن این کد به‌شکل زیر است:

در صفحه‌ی اصلی بازی، سه‌بار روی بخش Earn per tap (گوشه‌ی سمت‌راست بالا) ضربه بزنید. با این کار، پس‌زمینه‌ی آیکون همستر قرمز و کادر Daily Cipher در زیر نشانگر درآمدتان ظاهر می‌شود.

هر روز می توانید با وارد کردن کد مورس همستر کامبت در بازی، 1 میلیون سکه دریافت کنید. مراحل وارد کردن این کد به شرح زیر است:

بازی همستر کمبت

در صفحه اصلی بازی، روی بخش «برنده شدن در هر ضربه» (گوشه سمت راست بالا) سه ضربه بزنید. در همان زمان، پس زمینه قرمز نماد همستر و فیلد رمز روزانه در زیر نشانگر درآمد شما ظاهر می شود.

کد مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه نوشته می شود. برای وارد کردن کد مورس (-) لمس طولانی و برای وارد کردن زمان (.) ضربه بزنید.

کد همستر امروز 1 ژوئیه مرده است

کد مورس فعلی در Hamster Combat کلمه PUMP است. برای وارد کردن کد مورس این کلمه از روش زیر استفاده کنید:

خط نقطه (حرف P)

خط نقطه نقطه (حرف U)

فاصله (حرف M)

خط نقطه چین (حرف P)

پس از وارد کردن صحیح کد مورس برای هر حرف، حرفی ظاهر می شود که نشان می دهد کد به درستی وارد شده است. ممکن است چند تلاش برای به دست آوردن آهنگ طول بکشد، اما در نهایت می توانید روزانه یک میلیون سکه اضافی در مبارزه با همستر کسب کنید.

کارت های روزانه همستر

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به نام Daily Combo وجود دارد که هر 24 ساعت یکبار آپدیت می شود. همستر هر روز سه کارت ویژه تنظیم می کند که کاربران می توانند با جستجو و خرید یا ارتقاء در چهار بازار، 5 میلیون سکه به دست آورند. روابط عمومی و تیم، حقوقی و ویژه.

جستجوی کارت های Daily Combo در میان صدها گزینه کاری زمان بر است و علاوه بر این، تا زمانی که کارت های مناسب را پیدا کنید، می توانید سکه های زیادی را از دست بدهید. با کارت های ترکیبی روزانه که به شما می دهیم، می توانید بدون صرف وقت و سکه های دیگر، 5 میلیون سکه همستر کمبت به صورت رایگان دریافت کنید.

این کارت‌ها را در بازی پیدا کنید و بخرید تا 5 میلیون سکه از طریق بخش ترکیبی همستر کمبت در 31 ژوئن به دست آورید.

بازی همستر کامبت

 

ثبت نام و دریافت کد مورس

آموزش بازی همستر

برای شروع بازی همستر کمبت و جمع آوری سکه های موجود ابتدا باید از ربات پروژه تلگرام استفاده کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و همچنین اتصال ربات نیاز دارید.

پس از ورود به ربات همستر کمبت در تلگرام، متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی نمایش داده می شود. برای رفتن به صفحه بازی روی Start کلیک کنید. منوی پایینی این بازی دارای بخش های Trade، Mine، Friends، Earn و Drops می باشد که به تفصیل توضیح خواهیم داد.

در قسمت Exchange بازی همستر کمبت که صفحه اصلی در نظر گرفته می شود می توانید یک همستر سکه ای بزرگ که نماد بازی است را مشاهده کنید و با لمس آن سکه های مجازی جمع آوری کنید. این صفحه همچنین اطلاعاتی مانند تعداد سکه های برنده شده و موارد دیگر را نشان می دهد.

با زدن Boost به بخش Boost بازی می‌روید. در بالای صفحه Boost و تحت عنوان پاداش های روزانه رایگان، گزینه All Power را داریم، با ضربه زدن روی آن می توانید به طور مداوم ضربه بزنید تا سکه ها را تا سقف مشخصی که با نماد رعد و برق نشان داده شده است، دریافت کنید. در قسمت Booster ها دو گزینه Multitap و Energy limit داریم که به ترتیب برای افزایش تعداد سکه های دریافتی با ضربه زدن و افزایش انرژی استفاده می شود.

در بخش Mine بازی، می توانید با پرداخت بخشی از سکه های جمع آوری شده، کارت های استخراج را خریداری کنید. با خرید هر یک از این کارت ها به صورت روزانه یا ساعتی و کاملا خودکار سکه کسب خواهید کرد. به عنوان مثال، در تصویر زیر، زمانی که یک کارت جفت بیت کوین خریداری می کنید و 250 سکه پرداخت می کنید، سیستم بازی به طور خودکار در هر ساعت 40 سکه به حساب شما اضافه می کند.

اتصال همستر کامبت به کیف پول تون کیپر

همستر کامبت اکنون به شما امکان می دهد به کیف پول های سازگار با TON متصل شوید، کیف پول Tonkeeper توصیه می شود. برای استفاده از این کیف پول نیازی به نصب اپلیکیشن نیست و این فرآیند با ربات کیف پول تلگرام نیز قابل انجام است. اما در صورت تمایل می توانید Tone Keeper را روی گوشی خود نصب کنید.

قیمت احتمالی همستر کامبت

همستر کامبت اخیراً در اولین بازار صرافی Gate.io فهرست شده است. مکانی که افراد می توانند این توکن ها را قبل از تایید رسمی در محیطی شبیه به پول واقعی معامله کنند. قیمت هر واحد همستر کمبت که با نماد HMSTR شناخته می شود در صرافی گیت تا 0.43 دلار می باشد و البته از آنجایی که در بازار اولیه فروخته شده است، نوسانات زیادی دارد، بنابراین نمی توان کاهش آن را تضمین کرد. . یا افزایش قیمت

توکن همستر نیز در تاریخ 17 ژوئن (28 ژوئن) در بازار پیش فروش صرافی کوین کوین فهرست شد و آخرین قیمت HMSTR معامله شده در کوین کوین به 0.00001 دلار رسید.

ارزش دقیق و ارزش نهایی توکن HMSTR هنوز مشخص نیست و پس از لیست رسمی پروژه در صرافی ها مشخص خواهد شد.

تاریخ احتمالی لیست شدن همستر

سوال بسیاری از کاربران این است که همستر کامبت چه زمانی ظاهر می شود؟ بر اساس برخی شایعات، توکن همستر کمبت ممکن است در ماه جولای وارد صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال شود و اگر این اتفاق بیفتد، سکه‌های جمع‌آوری شده در بازی را می‌توان با پول واقعی یا سایر ارزهای دیجیتال معتبر مانند بیت‌کوین، اتریوم و تتر مبادله کرد.

سوالی که بسیاری از کاربران دارند این است که بازی همستر کامبت چه زمانی ظاهر می شود؟ بر اساس برخی شایعات، توکن همستر کمبت ممکن است در ماه جولای وارد صرافی‌های ارزهای دیجیتال متمرکز شود و اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را با پول واقعی یا سایر ارزهای دیجیتال معتبر مانند بیت‌کوین، اتریوم و صرافی تتر مبادله کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.